ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 8 Μαΐου 2012

ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΑΚΗΣ

Γιώργος Μιχαλάκης
Σπούδασε στη Δραματική Σχολή Αθηνών Γ. Θεοδοσιάδη, από όπου αποφοίτησε το 1969. Το 1981 ίδρυσε το Θίασο 81 με ραδιοφωνικές και θεατρικές παραγωγές (έμεινε έως το 1994). Δίδαξε στη μετεκπαίδευση δασκάλων και νηπιαγωγών για δύο χρόνια και σε εκπαιδευτικά ιδρύματα θεατρικό παιχνίδι, αυτοσχεδιασμό και μακιγιάζ. Μένει μόνιμα στη Σύρο.
Φιλμογραφία
Στη μάχη της Κρήτης (1970)
Οι τελευταίοι του Ρούπελ (1971)
Τι έκανες στον πόλεμο Θανάση (1971)
Διαστροφές (1974) [Έκτορας]
Διεστραμμένο τρίγωνο (1974) 
Βρώμικες κυρίες (1975)  [Αγησίλαος Δραγέρης]
Βρώμικη παρθένα  (1975)  [Άρης]  
Ο κυρ Γιώργης εκπαιδεύεται (1977)
Ευρωκόπανοι (1987)
The zero years (2005)
Η εύκολη... Λία  (2005) [πατέρας Λίας]  

Δεν υπάρχουν σχόλια: