ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Δευτέρα 7 Μαΐου 2012

ΑΓΓΕΛΑ ΚΑΖΑΚΙΔΟΥ

Αγγέλα Καζακίδου
Θεατρικός σκηνοθέτης και ηθοποιός. Γεννήθηκε στον Πειραιά στις 9 Σεπτεμβρίου 1946 και από μικρή έπαιζε στο παιδικό θέατρο και συγχρόνως σπούδαζε χορό τελειώνοντας το Γυμνάσιο. Σπούδασε στην Δραματική Σχολή του Εθνικού θεάτρου απ΄όπου αποφοίτησε το 1967. Πρωτοεμφανίστηκε στο θέατρο με το θίασο του Γιάννη Γκιωνάκη. Συνεργάστηκε με όλα τα μεγάλα ονόματα του θεάτρου μας, την Αλίκη Βουγιουκλάκη, τον Αλέκο Αλεξανδράκη και άλλους. Υπήρξε σύζυγος του ηθοποιού Γιώργου Χριστόπουλου (1939 - 2005).
Φιλμογραφία
Η δασκάλα με τα ξανθά μαλλιά (1969) [Ανθή Γαρμπή]  
Η ώρα της αλήθειας (1969)[Μαρίνα Λόντου]
Η ζούγκλα των πόλεων (1970)
Υπολοχαγός Νατάσσα (1970)
Σ' αγαπώ (1971)
Μπουμ ταρατατζούμ (1972) [Λυδία] 
ΑΠΟ ΤΟ  https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

Δεν υπάρχουν σχόλια: