ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Σάββατο 5 Μαΐου 2012

ΝΙΚΟΣ ΓΑΛΙΑΤΣΟΣ

Νίκος Γαλιάτσος
Ο Νίκος Γαλιάτσος γεννήθηκε στην Πάτρα το 1947. Σπούδασε στις δραματικές σχολές Πέλου Κατσέλη και «Θεάτρου Τέχνης» Καρόλου Κουν.  Πρώτη εμφάνιση το 1969, με τον θίασο Φαίδωνα Γεωργίτση - Μπέττυς Αρβανίτη, στα έργα «Αννα Κρίστι» και «Ο βροχοποιός». Τελευταία φορά τον απολαύσαμε στη δημοφιλή τηλεοπτική σειρά «Φίλα τον βάτραχό μου».  Ο ηθοποιός συνεργάστηκε με τους θιάσους των Αλίκης Βουγιουκλάκη, Τζένης Καρέζη - Κώστα Καζάκου, Νίκου Κούρκουλου - Μελίνας Μερκούρη, Γιάννη Τσαρούχη, Γιώργου Κιμούλη, Στράτου Τζώρτζογλου - Αντώνη Καφετζόπουλου, με την Εταιρεία Θεάτρου Κρήτης, με το Θέατρο του Πειραιά Τάκη Βουτέρη, με τα ΔΗΠΕΘΕ Λάρισας, Βέροιας, Πατρών, με τους τους «Δεσμούς» της Ασπασίας Παπαθανασίου, με το «Λαϊκό Πειραματικό Θέατρο» του Λεωνίδα Τριβιζά, με το Εθνικό Θέατρο.  Επίσης έπαιξε σημαντικούς ρόλους από το αρχαίο δράμα, όπως τον Δαρείο στους «Πέρσες» του Αισχύλου, αλλά και από το παγκόσμιο δραματολόγιο. Εμφανίστηκε στις ταινίες «Ολγα, αγάπη μου», «Το ανθρωπάκι», «Η ζούγκλα των πόλεων», «Το φράγμα», «Μετέωρο και σκιά».  Στην τηλεόραση έπαιξε τον ρόλο του Σαραντάπηχου στην τηλεοπτική σειρά «Ο Χριστός ξανασταυρώνεται» και συμμετείχε στις σειρές «Γλυκό του κουταλιού», «Φίλα τον βάτραχό μου» κ.ά. Ως μέλος του ΣΕΗ ανέπτυξε συνδικαλιστική δραστηριότητα. Πέθανε από καρδιά στις 16 Δεκεμβρίου 2011.
Φιλμογραφία
Μια κυρία στα μπουζούκια (1968)
Όλγα αγάπη μου (1968)
Εραστές του μεσαίου τοίχου (1968)
Το ανθρωπάκι (1969)
Η ζούγκλα των πόλεων (1970) 
Ξένοιαστος παλαβιάρης  (1971)[στη κηδεία]ΩΣ ΓΑΛΙΑΤΣΑΤΟΣ
Βρώμικες κυρίες  (1975)
Κλειστό παράθυρο  (1977)
Κραυγή γυναικών  (1978)
Άρχοντες (1978) 
Το φράγμα  (1982)
Είμαι... (1984)
Μετέωρο και σκιά (1985)
Το μήλο της έριδος (2000) [κος Καΐρης]
ΑΠΟ ΤΟ http://www.espressonews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια: