ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 26 Απριλίου 2012

ΛΙΝΑ ΚΡΑΣΣΑ


Λίνα Κρασσά
Γεννήθηκε 1934 στην Αθήνα και σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου και χορό στις σχολές Λεωνίδα Βακούλη και Γιάννη Μέτση. Δίδαξε ορθοφωνία και υποκριτική στη Δραματική Σχολή Γρηγόρη Βαφιά (1960-1977) και του Εθνικού Ωδείου (1981-1982). Μετά την απομάκρυνσή της από το θέατρο αφοσιώθηκε στη μελέτη της γιόγκα και σε συγγραφική εργασία σχετική με την πλατωνική και τη θιβετιανή φιλοσοφία. Ίδρυσε σχετική ακαδημία, όπου διδάσκει. Υπήρξε σύζυγος του ηθοποιού Γρηγόρη Βαφιά. 
Φιλμογραφία
Καταδικασμένη και από το παιδί της (1955)
Όσο υπάρχουν γυναίκες (1959)
Η λίμνη των στεναγμών / Η κυρα Φροσύνη και ο Αλή πασάς (1959)
Κρουαζιέρα στη Ρόδο (1960)
Ραντεβού στη Βενετία (1960) [επιβάτις πλοίου]
Αδυναμίες (1969)ΩΣ ΛΙΝΑ ΒΑΦΙΑ
Η κόρη του ήλιου (1971)
Θανάσης ο πιο γρήγορος τρελλός / Δικτάτωρ καλεί Θανάση (1973)
Θέμα συνειδήσεως (1973)
Ένα τανκς στο... κρεββάτι μου (1975)
Η βαλίτσα του παπά (1978)
Πέστα χρυσόστομε (1983)
Το παίζω... και πολύ άντρας! (1983)
Χίλια κυβικά τρέλλα (1983)

4 σχόλια:

Κλινοσοφιστής, Ἰάνης Λὸ Σκόκκο. είπε...

Δὲν ξέρω ποῦ βρίσκεται καὶ τί κάνει (εὔχομαι νὰ εἶναι καλά),
ἡ Λίνα, μαζὺ μὲ τὸν Γρηγόρη Βαφειᾶ, μὲ φρόντιζαν μὲ τὸ παραπάνω στὴν Σχολή τους.
Καταχρηστικῶς περισσότερο ἀπ' ὅλους τοὺς ἄλλους.
Τῆς πήγαινα κι' ἐγὼ γαλλικὰ περιοδικὰ...μὲ κεντήματα, γιατί ἔκανε καὶ ἐργόχειρα.
Μοῦ ἦταν ἰδιαίτερα συμπαθής σὰν ἄνθρωπος.
Χαιρετίσματα.
~ Ἰάνης Λὸ Σκόκκο.

Βασιλική είπε...

Είναι πολύ καλά!!!μακάρι να ανταμωσετε συντομα

Αγγελική Βαφιά -Κρασσά Sangwa Rigma είπε...

Σήμερα βρήκα το μήνυμά σου καιανταποδίδω και εγώ τους χαιρετισμούς μου. Όταν ανοίξω και πάλι τον Χώρο Karma Vajradara Link να ανταμώσουμε.
Εύχομαι να είσαι καλά στην υγεία σου !
Με ευγενικούς χαιρετισμούς
Sagwa Rikma
κατά κόσμον Αγγελική Βαφιά

Αγγελική Βαφιά -Κρασσά Sangwa Rigma είπε...

Σήμερα βρήκα το μήνυμά σου καιανταποδίδω και εγώ τους χαιρετισμούς μου. Όταν ανοίξω και πάλι τον Χώρο Karma Vajradara Link να ανταμώσουμε.
Εύχομαι να είσαι καλά στην υγεία σου !
Με ευγενικούς χαιρετισμούς
Sagwa Rikma
κατά κόσμον Αγγελική Βαφιά