ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 19 Απριλίου 2012

ΝΙΚΟΣ ΠΑΓΚΡΑΤΗΣ


Νίκος Παγκράτης
Γεννηθηκε 1934 στην Κερκυρα.
Φιλμογραφία
Ο κράχτης (1964)
Το μυστικό μιας μητέρας (1966)[Τάκης, φίλος του Τζίμη]
Η θυρωρίνα (1968)
Μείνε κοντά μου αγαπημένε (1968)
Η θεία μου η χίπισσα (1970)
Η βαρώνη και ο Προκόπης (1970)
Ένας υπέροχος άνθρωπος (1971)
Ο εχθρός του λαού (1972)
Ένα ελεύθερο κορίτσι (1973)ως Κώστας Παγκράτης
Αγάπη μου Ουά-Ουά (1974)[Σπύρος]
Ο ανέραστος (1986)
Τα είδωλα (1975)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολλα χρονια της καριερας του συνεργαζοταν με τον θιασο Ρηγοπουλου-Αναλυτη.

Unknown είπε...

Ζει ο ηθοποιος?

anna είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
anna είπε...

Ζεί