ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΟΣ

Κώστας Ναός
Ηθοποιός που ερμήνευσε ποικίλους μικρούς και μεσαίους ρόλους στο θέατρο, στον κινηματογράφο και στην τηλεόραση. Γεννήθηκε το 1929 στη Λάρισα και πέθανε στις 15 Ιουνίου του 1996 μοναχός και ξεχασμένος από καρκίνο. Τα τελευταία χρόνια είχε αποσυρθεί και το είχε ρίξει στο αλκόολ. Κηδεύτηκε στο νεκροταφείο του Ζωγράφου με παρουσία 4 ηθοποιών μόνο.
Φιλμογραφία
Το ευτυχισμένο πρόσωπο της Λεωνόρας (1982)[Ματζαβελάκης]
Ο βάλτος (1973)[Αλέξης]
Πανικός (1969)[αστυνομικός]
Ήρωες (1966)
Γιατί με εγκατέλειψες (1965)
Η χαρτοπαίχτρα (1964)
Το δόλωμα (1964)
Ένας ζόρικος Δεκανέας (1964) [Γιώργος Παυλάρας]

Νόμος 4000 (1962)
Ο Δήμος από τα Τρίκαλα (1962) [Δήμος Πουρνάρας]
Το ταξίδι (1962) [Αργύρης]
Η Λίζα και η άλλη (1961) [Γιάννης]
Κατηγορούμενος... ο έρως (1961)
Κατήφορος (1961)[πολιτική αγωγή]
Ο σκληρός άντρας (1961) [Μπερκέτης]

ΑΠΟ ΤΗ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: