ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Χρήστος Πολίτης
Ο Χρήστος (Χρίστος) Πολίτης είναι Έλληνας ηθοποιός. Γεννήθηκε στο Ηράκλειο της Κρήτης το Δεκέμβρη του 1942 (άλλη πηγή αναφέρει το 1943). Το πραγματικό του όνομα είναι Χρ. Πιατουλάκης. Απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Εθνικού Θεάτρου. 
Εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κινηματογράφο το 1969 με τη ταινία "Άγιος Νεκτάριος - Ο προστάτης των φτωχών". Καθιερώνεται αμέσως σαν ένας από τους σημαντικούς ηθοποιούς της γενιάς του. Ανέπτυξε σημαντική θεατρική δραστηριότητα ενώ παράλληλα πρωταγωνίστησε σε αρκετά τηλεοπτικά σίριαλ. Συνεργάστηκε με πολλούς σπουδαίους ηθοποιούς και σκηνοθέτες.
Ο περισσότερος κόσμος τον θυμάται ως "Γιάγκο Δράκο" στην επιτυχημένη τηλεοπτική σειρά του Νίκου Φώσκολου "Η ΛΑΜΨΗ", η οποία προβαλλόταν για 15 ολόκληρα χρόνια από τη συχνότητα του τηλεοπτικού καναλιού ΑΝΤ1.
Φιλμογραφία
Στα δίχτυα του τρόμου (1975)
Ο γιος μου ο Στέφανος (1974) [Στέφανος Σαλβάνης]
Αστερισμός της Παρθένου (1973) [Νίκος]
Σουλιώτες (1972) [Βασίλης Τότας]
Ως την τελευταία στιγμή (1972) [Αλέκος Καλλέργης]
28η Οκτωβρίου ώρα 5:30 (1971) [Στέλιος]

Παπαφλέσσας / Η μεγάλη στιγμή του '21 (1971) [Δημήτριος Υψηλάντης]
Δώστε τα χέρια (1971) [Γιώργος Δουμάκης]
Οι τελευταίοι του Ρούπελ (1971) [Αλέξανδρος Κομνηνός]
Ολοκαύτωμα (1971) [Walter Rimann]
Ο τελευταίος των Κομιτατζήδων (1970) [Γρηγόρης ....Ιβάν Σιμεόνοφ]
Στη μάχη της Κρήτης (1970) [Νικηφόρος Καλλέργης]
ΟΧΙ (1969) [Χέρμαν φον Σβάιτσερ]
Το κορίτσι του 17 (1969)
Ο Άγιος Νεκτάριος (1969) [Άγιος Νεκτάριος]


Δεν υπάρχουν σχόλια: