ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΩΣΤΑΣ ΠΡΕΚΑΣ

Κώστας Πρέκας
Γεννήθηκε στο Αιγάλεω το 1941. Στα νεανικά του χρόνια ασχολήθηκε με τον αθλητισμό και υπήρξε πρωταθλητής του Ολυμπιακού στις καταδύσεις για δέκα ολόκληρα χρόνια. Στη συνέχεια σπούδασε στη "Σχολή Θεάτρου" του Κ. Μιχαηλίδη (1964). Ξεκίνησε την καριέρα του από τον κινηματογράφο παίζοντας το 1960 στην ταινία του Ορ. Λάσκου Νύχτες στο Μιραμάρε. Το 1967 έπαιξε τον πρώτο του πρωταγωνιστικό του ρόλο στην ταινία Η Μοίρα μιας Γυναίκας της Ρ. Γαλάνη και ένα χρόνο αργότερα έρχεται η καταξίωση με την ταινία του Ντ. Δαδήρα Στα Σύνορα της Προδοσίας, με την οποία κέρδισε το βραβείο Α ανδρικού ρόλου στο ΦΕΚΘ 1968. Μέχρι σήμερα έχει εμφανιστεί σε 20 ταινίες, μερικές από τις οποίες σημείωσαν μεγάλη επιτυχία. Όχι (1969), Η Ζούγκλα των Πόλεων (1970), Ο Επαναστάτης Ποπολάρος (1971), Ψυχή και Σάρκα (1974) κ.α. Στο θέατρο έκανε την πρώτη του εμφάνιση το 1964 με το θίασο του Κ. Μουσούρη και το έργο Οι τρεις Αδελφές του Τσέχωφ. Στο Θίασο αυτό έμεινε επτά χρόνια και στη συνέχεια συνεργάστηκε με θιάσους του ελεύθερου θεάτρου αλλά και με το "Εθνικό". Το 1971 ίδρυσε δικό του θίασο και από το 1988 υπηρέτησε το κλασικό ρεπερτόριο.
Φιλμογραφία
Τα πρόσωπα του Θεού (1985) [Ανδρέας Αποστόλου]
Μήλο του Σατανά (1979) [επιθεωρητής Ζάρρας]
Ψυχή και σάρκα (1974) [Πετρος Ραλλης, πιλοτος της "Ikarian Lines"]
Καυτή εκδίκηση (1972) [Μιχάλης Πασχαλίδης]
Εσχάτη προδοσία (1971) [(λοχαγός) Κώστας Γ. Βάρσος]
Υποβρύχιο Παπανικολής (1971)
Ο επαναστάτης ποπολάρος (1971) [Ζέπος Πεμπονάρης]
Η ζούγκλα των πόλεων (1970) [Νίκος Αυγέρης (Σινιάσκος)]
Η Μεσόγειος φλέγεται (1970) [(υποπλοίαρχος) Παύλος Δελής]
Έρωτας δίχως σύνορα (1970)
ΟΧΙ (1969) [Δημήτρης Νικολάου]
Η ζούγκλα των πόλεων (1969)
Κατηγορώ το κορμί μου (1969) [Δημήτρης]
Στα σύνορα της προδοσίας (1968) [Γκιόργκι Ντιμιτρίεβιτς....Γιώργος Καρράς]
Δημήτρη μου Δημήτρη μου (1967) [Ρένος Αντωνίου]
Ο γεροντοκόρος (1967) [Ντέμης]
Οι κυρίες της αυλής (1966) [Τάσος]
Οι εχθροί (1965)
Αθώα η ένοχη (1963)
Η ελληνίδα και ο έρωτας (1962) [Πάρης]
Νύχτες στο Μιραμάρε (1960) [... Παπ]

Δεν υπάρχουν σχόλια: