ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΘΑΝΟΣ ΚΑΝΕΛΛΗΣ

Θάνος Κανέλλης
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1931 και σπούδασε στο Ωδείο Θεσσαλονίκης και στη Δραματική Σχολή Θεάτρου Τέχνης Καρόλου Κουν, από όπου αποφοίτησε το 1958. Πριν ασχοληθεί με το θέατρο υπήρξε εκφωνητής στο Ραδιοφωνικό Σταθμό Ενόπλων Δυνάμεων Θεσσαλονίκης. Σκηνοθέτησε παραστάσεις στην αρχή της σταδιοδρομίας ου. Την περίοδο της Δικτατορίας ανέπτυξε πολιτική δραστηριότητα κατά του τότε καθεστώτος. Ως μέλος του Σ.Ε.Η. ασχολήθηκε με τα συνδικαλιστικά προβλήματα του κλάδου του και υπήρξε για τέσσερα χρόνια μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Σ.Ε.Η. Πέθανε στις 13 Οκτωβρίου 2017.
Φιλμογραφία
Ο αήττητος (1971)
Για την τιμή και για τον έρωτα (1969)
Φοβάται ο Γιάννης το θεριό... (1969)
Φτωχογειτονιά αγάπη μου (1969)
Ξεριζωμένη γενιά (1968) [Παναγιώτης Κουντουριώτης] 

Τα ψίχουλα του κόσμου (1968) [ναυτικός]
Ταπεινός και καταφρονεμένος (1968) [Πέτρος]
Κάποτε κλαίνε και οι δυνατοί (1967) [Θάνος]
Δακρυσμένα μάτια (1967)
Άδικη κατάρα (1967)
Η 7η ημέρα της δημιουργίας (1966)

Ο άνθρωπος που γύρισε από τον πόνο (1966) [Λευτέρης]
Εμείς οι αμαρτωλοί (1966) [Λευτέρης]
Ο κατατρεγμένος (1966)
Καταιγίδα (1966) [Αργύρης]
Πολιορκία (1962) [Κώστας]
Για σένα την αγάπη μου (1961)

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γεννηθηκε το 1931.

Vouts είπε...

Ωραια φωνη ειχε

Ανώνυμος είπε...

Έφυγε στις 14/10/2017

Ανώνυμος είπε...

Διόρθωση. 13/10/2017 έφυγε.