ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2011

ΝΙΚΟΣ ΑΠΕΡΓΗΣ

Νίκος Απέργης
Ο Νίκος Απέργης γεννήθηκε στην Αθήνα
στις 2/7/1947 . Σπούδασε Θέατρο στην Ανώτερη δραματική σχολή του Εθνικού θεάτρου.(αποφοίτησε το 1969) και ασχολήθηκε επαγγελματικά στο θέατρο, το ραδιόφωνο την Τηλεόραση και τον Κινηματογράφο κυρίως ως Ηθοποιός, αλλά και με πολλές ιδιότητες.(Συγγραφέας, Σκηνογράφος, Βοηθός σκηνοθέτη και Θεατρικός επιχειρηματίας) Από το 1982 ασχολήθηκε παράλληλα, με το Marketing και την Διαφήμιση. Παντρεύτηκε την ηθοποιό Μαίρη Κυβέλου με την οποία έζησε 24 θαυμάσια χρόνια και απέκτησε ένα γιο τον Αντώνη. Η γυναίκα του απεβίωσε στις 15 Νοεμβρίου 2005 μετά από ένα χρόνο δύσκολης πάλης με την επάρατη νόσο. Ζούσε στο Πολύδροσο
Χαλανδρίου.
Βραβεύτηκε, ως Συγγραφέας, για το θεατρικό έργο του οι "Σφουγγαράδες".

Πέθανε από καρκίνο 3/2/2012.
Φιλμογραφία
Πανικός στα σχολεία (1982) [Ανδρέας Παύλου]
Ο ρεπόρτερ (1982)
17 σφαίρες για έναν άγγελο (1980)
Παύλος Μελάς (1974)
Η θεία μου η χίπισσα (1970)
Υπολοχαγός Νατάσα (1970)

Δεν υπάρχουν σχόλια: