ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΒΕΤΑ ΠΡΟΕΔΡΟΥ

Βέτα Προέδρου
Γνωστή τραγουδίστρια (και ηθοποιός) της μεταπολεμικής νοσταλγικής ελαφράς μουσικής, γεννημένη στις 16 Φεβρουαρίου 1935 στη Θάσο. Τακτική συνεργάτις της Ορχ. Ελαφράς Μουσικής του ΕΙΡ. Το 1967 τραγουδούσε στη «Λαλέουσα» του Αρία, το 1976-77 στη «Γωνία» του Χρ. Χαιρόπουλου, κ.λπ. Έχει τραγουδήσει σε αρκετές ελληνικές ταινίες. Σύζυγός της ήταν ο Γιώργος Τζώρτζης.
Φιλμογραφία
Πως περνούν οι παντρεμένοι (1959)
Σταχτοπούτα (1960)
Οι φτωχοδιάβολοι (1964)
Τρικυμία μιας καρδιάς (1969)
Τα διαμάντια δεν λένε ψέματα (1980)
Απαγωγή στα τυφλά (1989)

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

16 Φεβρουαρίου 1935 γεννήθηκε. Στο προφίλ της στο φέισμπουκ 16 Φεβρουαρίου λέει. Ενώ στο ημερολόγιο ΤΑΣΕΗ 2021 λέει την ημερομηνία που γράφω στην αρχή.