ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΚΑΤΙΑ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Κάτια Αθανασίου
Ηθοποιός του Μουσικού Θεάτρου και της τηλεόρασης. Αδελφή της ηθοποιού Μαργαρίτας Αθανασίου. Γεννήθηκε στην Αθήνα, αλλά μεγάλωσε στην Κάλυμνο. Έγινε γνωστή από τη τηλεοπτική σειρά της ΕΡΤ ''Λούνα παρκ'', ερμηνεύοντας την ''Τούλα''(πέντε κρίκοι ένα τάληρο). 'Ηταν παντρεμένη με τον συνθέτη Ζακ Ιακωβίδη (πέθανε το 2015) και απέκτησαν έναν γιο. Πέθανε στις 3 Σεπτεμβρίου 2018.
Φιλμογραφία
Ο μάγκας με το τρίκυκλο (1972)[Μπέτυ]
Δυο έξυπνα κορόιδα (1971)
Είναι σκληρός ο χωρισμός (1963)
Ζητείται ψεύτης (1961)
Η Λίζα και η άλλη (1961)[υπηρέτρια]

2 σχόλια:

Μ.Μ είπε...

"Εφυγε" σήμερα 3/9/2018....

Ανώνυμος είπε...

Γεννήθηκε το 1942