ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

ΦΙΛΗΜΩΝ ΜΕΘΥΜΑΚΗΣ


Μεθυμάκης Φιλήμων
Ο Φιλήμων Μεθυμάκης γεννήθηκε στο Ηράκλειο Κρήτης το 1925 και πέθανε ξαφνικά από εγκεφαλικό επεισόδιο σε ηλικία 53 ετών και κηδεύτηκε στις 21/2/1978. Αυτοδίδακτος ηθοποιός που πρωτοεμφανίστηκε στο Στρατιωτικό Θέατρο του Γενικού Επιτελείου Στρατού το 1949. Μέλος του Σ.Ε.Η. από το 1956. Εργάστηκε σε πολλούς θιάσους της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης τόσο της πρόζας όσο και της μουσικής σκηνής.
Φιλμογραφία
Τα λιονταράκια (1974)
Πιο τρελοί και απ` τους τρελούς (1972)
Μια νταντά και τέζα όλοι (1971)
Ο καμαριέρης της μπουζουξούς (1971)
Ένας Κίτσος στα μπουζούκια
(1970)
Ένας χίπυς με τσαρούχια (1970)
Για ένα ταγάρι δολάρια (1969)
Θου Βου φαλακρός πράκτωρ (1969)[μέλος κινηματογραφικού συνεργείου]
Διπλοπενιές (1966)

Η κόρη μου η σοσιαλίστρια (1966)
Το βλακόμουτρο (1965)
Όταν η μοίρα προστάζει (1964)
Αδέκαροι ερωτευμένοι (1958)[καλεσμένος]
Ο τζίτζικας κι ο μέρμηγκας (1958)

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ https://www.facebook.com/mousikotheatroepitheorisi/

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Πέθανε στις 17/2/1978 κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων του σήριαλ του Κώστα Λυχναρά "Λεηλασία μιας ζωής" και αντικαταστάθηκε αμέσως από το Γιάννη Κοντούλη. Δυστυχώς δεν γνωρίζω που τάφηκε.