ΗΘΟΠΟΙΟΙ, ΧΟΡΕΥΤΕΣ, ΚΟΜΠΑΡΣΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΤΗΚΑΝ ΣΕ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ .
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΧΟΝΔΡΟΠΟΥΛΟ.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΑΔΕΙΑ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ''ΜΟΥΣΙΚΟ ΘΕΑΤΡΟ''
Κάποιες σελίδες, αντιγράφουν τις αναρτήσεις μου χωρίς να αναφέρουν από που βρήκανε τα στοιχεία τους. Εγώ πάντα μα ΠΑΝΤΑ αναφέρω τις πηγές μου--εαν τυχόν το έχω πάρει από κάπου.
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΙΔΙΟ...

Παρασκευή 17 Ιουνίου 2011

ΙΝΤΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑΚΗ

Ίντα Χριστινάκη
Ηθοποιός και σεναριογράφος. Γεννήθηκε στη Λευκάδα 1925, με καταγωγή από Κρήτη. Σπούδασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, από όπου αποφοίτησε το 1951. Διέκοψε τη θεατρική της δραστηριότητα για να εργαστεί αποκλειστικά στο ραδιόφωνο. Ήταν σύζυγος του σκηνοθέτη Γρηγόρη Γρηγορίου. Πέθανε το 2014.
Φιλμογραφία
Μητέρα στο βούρκο (1953)
Το τραγούδι του πόνου (1953) [Εύα-αδελφή της Λίας]
Πικρό ψωμί (1951) 
Η λύκαινα (1951)
Θύελλα στο φάρο / Το σφάλμα μιας μητέρας (1950)[Χρύσα]
Δύο κόσμοι (1949) [Μάρθα]
Κόκκινος βράχος (1948) [Φωτεινή Σαντρή]

3 σχόλια:

teoant198 είπε...

Πέθανε το 2014

Unknown είπε...

Ήταν σύζυγος του Βύρων Λαδα και είχαν μια κόρη την Ισμηνη

Ανώνυμος είπε...

Απεβίωσε το 2014.